Home » Verzend- en Retourbeleid

Verzenden
​Indien voorradig: vandaag voor 18.00 uur besteld, de volgende werkdag verzonden.

Levertijden
Wij zijn afhankelijk van de post. In principe is het zo dat je de producten binnen 2-3 werkdagen in huis hebt.

Let op: op maandag wordt er in Nederland nooit briefpost bezorgd en tijdens de feestdagen is er extra drukte en kan de post dus langer onderweg zijn.

Verzendkosten
Tot 35 euro zijn de verzendkosten van een brievenbuspakket binnen Nederland 3,99. 
Past het pakket niet door de brievenbus? Dan zijn de verzendkosten binnen Nederland 6,95. Boven de 35 euro worden de producten binnen Nederland gratis bezorgd.
 
Voor België en Duitsland zijn de bezorgingen van een pakket 9,00. Boven de 75 euro worden de producten naar België e Duitsland gratis verzonden. Wil je dat je bestelling buiten Nederland, België of Duitsland wordt verzonden? Neem dan even contact met ons op.
 
Afhalen op afspraak
Laatste moment planning of geen zin om bezorgkosten te betalen? Het is mogelijk om de bestelling op te halen. Neem hiervoor wel contact met ons op om een afspraak te maken. 

Gratis retourneren
​Retourneren is altijd gratis.
​Je hebt 14 dagen bedenktijd om alles op je gemak te beoordelen

Retourneren is heel simpel
1) Neem binnen 14 dagen na verzending van je bestelling contact op met info@debspastryshop.nl
​Vermeld hierbij je ordernummer.

2) ​Stop het artikel/ de artikelen terug in de originele verpakking als waar je het hebt uitgehaald.

Het retouradres is: Deb's Pastry Shop, Peterseliestraat 15, 1314 JM Almere.
​Breng het pakket naar de brievenbus of een PostNL Punt.

3) Totdat de zending bij ons binnen is, ligt de verantwoordelijkheid van het geretourneerde product bij de klant. 
Wij streven ernaar om een retourzending binnen 3 werkdagen na ontvangst te verwerken. Na de verwerking ontvang je bericht. Deb's Pastry Shop streeft ernaar om een eventuele terugbetaling binnen 7 werkdagen na verwerking te voldoen. In ieder geval binnen de wettelijke termijn.

4) Van deze artikelen worden retourzending niet geaccepteerd:

  • Indien van toepassing: producten die niet in de originele verpakking zitten
  • Producten die niet compleet zijn
  • Beschadigde, bevuilde of gebruikte producten